tisdag 15 april 2014

Känslan av lite ånger och känslan av att göra fel

Ikväll lägger jag mig med en känsla av att dagen inte riktigt blev som jag önskat. Ni vet känslan av lite ånger och tankar som far runt i huvudet.
Egentligen inga stora grejer, men ändå så att det stör mig.
Mitt tålamod tröt i eftermiddags och ett mindre vulkanutbrott uppstod. Små saker mellan Siri och mig som till slut blev lite för mycket för den instabila mamman. Den sjukt trötta mamman med, ibland, noll tålamod.
Det var snabbt över, utagerat och ur världen... Men sånt här sätter sig liksom lite fast i mig.
Älskade, underbara barn!!! Varför tryter orken så ofantligt ibland??? Jag vill ju bara göra rätt, men så känns det så fel och tufft ibland ❤❤❤



MEN vi har haft en supermysig dag i helhet. Solen har skinit och vi har varit ute och lekt.



God kväll!

- Posted BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Åh vet precis...tycker de är så där nästan varje dag. Den där känslan...

    SvaraRadera
  2. Så är det för oss alla. Jag tror inte det är någon fara med innbördeskrig om dom slutar med en kram och ett ömsesidigt förlåt. Vänta bara till du har tonåringar.....
    Glad Påsk och tack för en trevlig blogg!

    SvaraRadera