måndag 21 april 2014

Bilder och ord om helgen

Det var den påsken. Och den försvann lika fort som tiden alltid gör nuförtiden.
Riktigt bra har den dock varit och nu laddar vi för en skön semester. En dag till, sedan drar vi mot, vad jag hoppas, bra med sol och massor av bad.

Helgen har innehållit en massa. Vi var i Vimmerby första delen av påsken. Min kusin med familj kom på fredagen och vi startade med ett par timmars bad på Ronja-relaxen. Därefter påskäggsjakt för barnen och middag hemma hos syster med familj. Barnen var höga på socker, förutom Selma som fick majskrokar i sitt ägg (hon försökte dock komma åt det riktiga godiset) och vi vuxna fick mycket tid att prata och umgås över god mat och dryck.









Andra halvan av helgen har vi bara varit hemma. Skönt det med.
Rivstartade söndagen med ett löparpass på en mil. Varvet närmar sig med stormsteg...


Och så fick jag chansen att köpa en ny vagn när vår gick sönder i chassit. Omöjlig att laga och jag såg min chans ;)
Löjligt nöjd över vår nya Bugaboo.






Tjing!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar