tisdag 22 april 2014

Ni vet den där känslan kvällen innan semester!

Känslan av att sitta i soffan, resväskorna är packade och att det bara är timmar kvar till att planet lyfter. Den känslan är rätt skön. Och den känslan är just nu MIN känsla!
Jag tror att allt är med och att jag gjort det sista här hemma. Alltså så pustar jag ut i soffan för tillfället. Med fötterna på bordet. Njuter av vad som komma skall.
Jag har fart runt som en galning idag. Handlat det sista, packat och fixat och donat.
Det är inte bara kläder och det vanliga som skall med. Det är lite mediciner och prylar till älskade Siri som INTE får glömmas bort.
Men som sagt, nu tror jag allt är med.



En vecka bara vi fyra. En vecka utan att behöva bädda, städa, laga mat och så vidare.
Ljuvligt ska det bli. Helt galet, fantastiskt underbart ❤
Nu hoppas jag vädergudarna är med oss och att det blir en hel del sol och massor av bad.

Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar