söndag 23 mars 2014

Bra start, bra söndag!

Det är egentligen inte så dumt att komma upp på morgonen. Inte så här i efterhand. Man hinner ju mycket och så.
Men just då, när jag väcks strax före 06.00 en söndagsmorgon, tycker jag inte alls att det är så upphetsande. Just då tycker jag att det är en dum idé att gå upp. Skulle inte väckarklockan vara så jädrans söt skulle jag ignorera den.

Klockan är bara 11, men jag har redan hunnit uträtta en hel del bra saker. Mest stolt är jag över mig och Malin, som avverkade en mil i löparskorna redan klockan 09 i morse.



Siri har fixat sig, sminkat sig och så... Vet på riktigt inte vem hon fått detta efter. Jag är inte direkt den som står länge framför spegeln och fixar mig.








Nu ska vi packa in oss i bilen och åka och spendera lite pengar. Trevligt söndagsnöje.

Tjing!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar