onsdag 19 mars 2014

Två dagar i rad. Två dagar i rad i säng tidigt. Igår strax efter nio. Ikväll redan innan nio! Bra jobbat av mig själv. Det är det här jag måste bli bättre på. Att komma i säng tidigt och samla lite mer sömn.
Andreas åkte igår morse och kommer hem först natten till fredag. Är han hemma vill jag självklart hinna umgås lite på kvällarna, men nu när jag är själv är det lika bra att sova.
Tänk att sömn betyder så mycket. Det hade jag väl aldrig förstått innan vi fick barn!

Dagen har varit finfin. Började med promenad ner till stan och Friskis och Svettis. Selma och jag körde ett core-pass, käkade lunch, tog långpromenad, hämtade Siri-fjonki och gick hem. Där väntade sällskap i form av Malin o Co. Ovärderligt att ha en av de allra bästa vännerna så nära och som dessutom har barn i samma åldrar som jag. De var också "faderslösa" idag så vi käkade middag tillsammans.
Selma körde runt Assar i gåstolen. Selma helnöjd och Assar varierade skratt med skräck i blicken ;)









Sova var det ja...

God natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar