torsdag 6 februari 2014

Surprise ❤

Flickorna hade precis badat och vi satte oss för att se på Bolibompa. Jag kände mig sådär orkeslös och trött som man kan göra efter en dag när det gått i ett.
Då ringer det på dörren. Jag har Selma i famnen och går och öppnar. Och där står han, mannen, pappan, min Andreas. Wihooooo! Jag blev så överraskad och glad att jag tjoade till!
Att han kom hem en dag tidigare än väntat var den bästa överraskning som vi kunde få! Det blev kramkalas!


Att han fyller år idag gör ju inte saken sämre. Fast det firar vi imorgon. Vi är alla trötta. Dödströtta. Hoppas Selma sover lite bättre inatt... Men det vågar jag knappt tro. Hon har, i vanlig ordning, redan varit vaken ett par gånger sedan läggning. Jag fattar inte varför hon inte sover... Men det kan vi prata mer om imorgon. Nu ska jag umgås med min man.

God kväll.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar