onsdag 5 februari 2014

Lite vuxet sällskap

Man blir lätt lite mosig i huvudet att bara vara inne, hemma med barn ;). Att inte få prata med någon vuxen. Mer än på telefon då såklart, men det är ju inte samma sak.
Så jag kan säga att jag blev lycklig och varm i hjärtat ikväll när Malin tog en promenad upp till mig när flickorna somnat. Jag fick sällskap i popcornskålen och jag fick prata! Är så glad att jag har denna fantastiska vän här.

Tanken var att jag och barnen skulle åka till Stockholm imorgon. Träffa Johanna med familj. Umgås och bara ha kvalitetstid. Vi planerade även att träffa Lina.
Det blir inte alltid som man tänkt sig... Att åka med, inte helt friska kottar, är inte ett alternativ. Jag själv känner mig ganska sliten, tack vare den skitsömn som råder. Samtidigt hade det kanske just varit vad som behövts... Johanna är expert på att ge positiv energi!

Ja, ja... Vad är väl en bal på slottet?!

Bjuder på en bild på världens finaste små tjejer. Här, nybadade, framför kvällens Bolibompa


God natt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar