tisdag 4 februari 2014

Dagen i punktform

När man går hemma hela dagen med en sjuk 4-åring och en vild 8 månaders bebis blir det inte mycket gjort, det kan jag lova er!
Det jag åstadkommit idag är;

-Tagit fram och dukat bort frukost
-Dammsugit köket och hallen
-Tagit fram och dukat bort lunch
-Bytt kanal mellan Nickelodeon och Barnkanalen cirka 40 gånger
-Bytt film och tittat på Alvin och gänget tre gånger
-Tagit fram och dukat bort mellanmål
-Serverat sjuk 4-åring vatten och saft
-Lekt med bebis på golvet
-Sagt "Nej Selma" cirka 100 gånger
-Passat bebis, som reser sig mot ALLT med väldigt skiftande resultat...
-Plockat fram/lagat middag och dukat bort
-Skåpätit
-Nattat
-Vräkt i mig popcorn
-Nattat om (Selma som sover sjukt dåligt)
-Hetsätit choklad
-Nattat om
-Druckit 4 flaskor Ramlösa Äpple, som har blivit min nya last.

Ja, det var väl i stora drag min givande dag! Jag tackar därmed för idag och hoppas på en piggare dag imorgon!

God natt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar