lördag 4 juni 2011

Vi sitter fortfarande ute. Klockan är 21.35 och det är faktiskt varmt.
Sverige visar sig från sin bästa sida och vi njuter.

I dag tog vi första badet ute. Eller delar av oss gjorde det.
Siri och Andreas stod för de modiga i vår familj. Jag stod för de fega, badkrukorna.
Bilder kommer i morgon.

Nu ska jag avnjuta kaffe tillsammans med min A, Thomas och Kalle.

Trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar