tisdag 7 juni 2011

Det här gjorde vi i helgen =)

Det har inte funnits tid för blogg och datorer i helgen.
Vi har varit utomhus så gott som varje vaken minut.
I trädgården. På stranden. I parken. Hos vänner.
Vi har njutit. Ätit gott. Druckit gott. Haft det underbart helt enkelt. Fantastiskt underbart.
En fin försmak av sommaren och semestern som stundar.








Underbara sol, så mycket energi du fyller oss med!

Tjing!


1 kommentar:

  1. Tack vännen för en underbar helg med massor av härlig tid tillsammans.

    Puss

    SvaraRadera