tisdag 7 juni 2011

Rabarbersaft!






Vi har massor rabarber i trädgården.
Varken jag eller Andreas är så förtjusta i paj så jag slängde i hop lite saft istället. Lite sådär enkelt bara =)
Jag måste själv säga att den blev sjukt god.

1 kommentar: