tisdag 7 juni 2011

Min älskade lilla trollunge!

Var tar tiden vägen?
Jag njuter varje sekund i Siris närhet, men förstår inte hur fort tiden kan gå egentligen?!

Varje dag tänker jag på hur lycklig jag är som har henne. Vilken lycka det är att få se henne växa, utvecklas och upptäcka världen.

Varje dag tänker jag på vad hon har fått gå igenom. Tänker på hur stark hon är.

Varje dag gör det också ont i mitt hjärta just för detta. Mitt mammahjärta värker samtidigt som det slår volter för att hon finns i mitt liv. För att hon är min. För att hon är vår.

Fjonk för exakt ett år sedan, liten & rund 


Siri-Fjonk idag 





God kväll!

1 kommentar:

  1. Bra pose underbara älskade SIRI.
    Fint skrivet hjärtat
    kram Jaja

    SvaraRadera