fredag 10 juni 2011

Fredag kväll!

Siri och jag har städat och fixat en massa i eftermiddag. Hon är min lilla hjälpreda.

I skrivande stund lägger Andy vår lilla Fjonk.
Jag förbereder maten (sen midadg i kväll...igen...).
Det blir löjrom till förrätt. Pasta med kräftstjärtar i het sweetchilisås till varmrätt. Det var vad som fanns i kylskåpet och jag tycker det blir perfekt.

I morgon kommer mina föräldrar hit! Jippiiiii!!! Som jag längtar efter min mamma just nu.
Vi ska ta en tur till kyrkan, till festlokalen, till brudbutiken. Sedan ska vi bara njuta och umgås!

När jag frågat S vem som kommer i morgon har hon svarat; Mommo Lena!
Gullunge!

Trevlig fredag kväll!

1 kommentar:

  1. åhhhh vad mysigt - NJUT .
    Detta bröllop kommer bli GLÄDJE

    SvaraRadera