Ätit en fantastiskt god middag nere hos Backman/Sinclair.
Mätt och rund om magen tar jag nu på mig löpardojjorna.
Malin hämtar mig om fem. Ska bli underbart att ge sig ut i spåret.
Får se om det känns lika bra efter ett par kilometer...
Tjing!
Hemmajobb
5 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar