söndag 12 juni 2011

Löpardojjor på

Ätit en fantastiskt god middag nere hos Backman/Sinclair.
Mätt och rund om magen tar jag nu på mig löpardojjorna.
Malin hämtar mig om fem. Ska bli underbart att ge sig ut i spåret.
Får se om det känns lika bra efter ett par kilometer...

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar