Nu är det dags att äta. Schnitzel och potatismos bjuder jag mig själv på idag. Jag är faktiskt så duktig att jag har mat med mig VARJE dag.
Klapp på axeln tycker jag.
Siri har sprungit sitt första lopp idag :-) Skänkebergsloppet.
Frågan är om hon sprang eller åkte vagn...
Hur som helst hon har deltagit i sitt första lopp. Det är stort tycker jag!
Tjing!
Hemmajobb
5 år sedan
Hej!
SvaraRaderaDet var längesen jag sa nåt så jag ville bara hälsa hej! Hoppas allt är bra med er nu. Och du, att gå in på Jensen interör på arbetstid var ingen hit Haha! Nästa gång ska jag komma ihåg att stänga av ljudet. hrrm hrrm.
Kram på er!
Jojo
Hej tjejen!
SvaraRaderaJag saknar uppdatering hos er...!
ja, det är lite härlig porrig start på deras hemsida ;)Det kanske jag skulle varnat om!
Vi ses till midsommar om inte förr, det ska bli härligt!
Stora kramar till er!