...jobbar Andreas och Dennis inne i vardagsrummet. Det renoveras för fullt skulle jag säga.
Tack Johanna för att du lånar ut din man till oss lite grand :-)
Vardagsrummet ska få en ansiktslyftning. Nya tapeter. Nya lister. Ny takfärg. När det är klart och vi får råd ska det handlas nya möbler. Vi vet precis vad vi ska ha för något.
Gå in på www.jensen-interior.com Där finns det grejer.
Rummet är 57 kvadrat stort så det här lär ta en stund...
Siri skulle inte sova i kväll. Hon fixar med precis allting när det är dags att lägga sig. Trots att det är så gott som svart i hennes rum bökar hon runt och pratar i ett :-)
Lilla trollunge!
I eftermiddags var hon och jag uppe på A6 för att fixa ett par saker. Rätt som det är ställer hon sig på alla fyra mitt på golvet, sträcker upp ett ben i luften och låter som en elefant (jag vet att det är en elefant hon härmar). Efter det gör hon "kissande hunden". Tror ni att folk runt omkring log och skrattade?
Underbara lilla Fjonk!
Nej, nu ska jag gå och knyta mig. Killarna får fortsätta arbeta ;-)
God natt!
Hemmajobb
5 år sedan
Hej Karolina!!
SvaraRaderaLängesen jag läste nu, var lite att ta igen sig på :) Kul att göra om, förbättra och fixa med sitt hus!!!
Hade varit kul om vi fick till den där fikan snart!! =) Ni är varmt välkomna ut och vi har möjligheter att röra på oss om det passar er bättre!!
Massa kramar och puss till Siri
Hej!!!
SvaraRaderaVad bra att du skriver. Jag vill ju ha lösen till din blogg. Kan du maila mig?
Och vi ses GÄRNA! Vad sägs om nästa vecka? Kanske bättre om vi ses hemma hos er med tanke på renoveringen hemma. Eller hos Malin om hon är sugen att hänga på?
Vi kan vilken dag som n vecka. Slutar 14.15 mån o onsd. 15 övriga dagar.
Stor kram!!!
Skicka din mailadress till mig på mimmi_lidan@hotmail.com så fixar jag det direkt =)
SvaraRaderaNi får GÄRNA komma hit på fika! Vad säger du om måndag klockan 15.00??? Ska prata med Malin också!!
Kram till dig och söta Siri!!