Så har jag slutat för dagen. Ännu en arbetsvecka är till ända.
Snart kommer Andy och Siri och hämtar upp mig. Då far vi mot mormor och morfar. Underbart. Fantastiskt underbart.
I morgon ska vi på bröllop. Jacob och Karolin blir då man och hustru. Djursdala kyrka är platsen och festen blir på Fredenborgs Herrgård.
Jag räknar med en rejäl fest!
Tjing!
Hemmajobb
5 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar