onsdag 18 maj 2011

Klockorna hörs klämta...

Jag fick ett telefonsamtal precis. Från församlingsexpeditionen.
Kyrkan är numera även den bokad.
Jag tycks höra klockorna klämta...

Det är allt ett bra tag till dess att det är dags, men jag känner fjärilar i min mage.

Tjing!

2 kommentarer: