torsdag 26 maj 2011

Fjäsk!

Har precis bakat en chokladbomb. En riktigt smarrig kaloribomb faktiskt.
Den tänkte jag ta med mig till jobbet i morgon. Lite fjäsk för chef och kollegor kan inte skada.

Siri och jag åkte hem till Malin och Stella efter jobb och förskola idag. Det var så mysigt. Kändes precis som förr. Precis som när vi var föräldrarlediga och hängde ihop varje dag. Jag saknar den tiden. I dag blev det extra tydligt.

Städa bilen har vi också gjort i kväll. Det var välbehövligt.
Andreas och jag dammsög och torkade. Siri slängde in blommor och gräs :-)

Jag funderar fortfarande. Har inte bestämt mig. Känner ni att det luktar bränt är det min hjärna som går för högvarv.
Undrar om jag kan sova på det.
I morgon kan jag inte fundera mer, då måste jag ha bestämt mig.
Tänk om jag bara vaknar upp i morgon och vet VAD jag ska göra. Det skulle vara skönt det.

Fredag är det i morgon. Skönt. Gutt. Underbart.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar