Lunchen avnjuts i skrivande stund.
Jag var så hungrig idag att jag nästan kräktes.
Trött är jag också. Konstigt. Jag sov nämligen tungt i natt. Hela natten.
Vaknade till när Andreas gick och hämtade Siri, som vaknat och var ledsen.
Hon somnade snabbt om. På min arm. Snusandes så gott.
Jag tänker mycket i dag. Jag måste ta ett beslut senast i morgon.
Det är attans så besvärligt.
Trevlig torsdag!
Hemmajobb
5 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar