fredag 27 maj 2011

Chokladbomben blev uppskattad. Jag är en bra kollega.
Känner redan hur den lagt sig kring midjan...

Jag har inte funderat helt klart. MEN jag vet hur jag ska vinna lite mer tid.
Ja, så får det bli. Nu gör jag det och så skjuter jag på problemet ett par dagar...

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar