söndag 29 maj 2011

Underbara helg!

Det har varit en perfekt helg. Förutom att den gått alldeles för fort, men så är det väl alltid?

I fredags eftermiddag var vi i simhallen med Viggo och Johanna. Siri älskade att plaska runt i vattnet. Det var länge sedan vi var och badade.

I lördags gick Siri och jag ner  till stan där det var marknad. Till sällskap hade vi Stella, Malin, Elin, Sara och Leia. Vi hann med en fika också.
Andreas var hemma och grejade i vardagsrummet.
Till kvällen var vi bjudna på middag hemma hos familjen Wahlström. Tjejerna busade och hade så roligt. De somnade inte förrens runt 23...

Mors dag är det i dag. Det har inneburit lyxfrukost och paket från min lilla familj. En jacka och ett par superfina chinos har jag fått. Han vet verkligen vad jag tycker om min man. Han är grym på att köpa kläder till mig!

Jag har även hunnit med att jobba en liten stund. Ibland är vi från banken med mäklare på visningar för att prata finansiering med de som kollar på objekten. Ett roligt jobb. Lättförtjänta pengar!

I kväll hade vi Leia ett par timmar. Sara och Thomas firar 1-årig bröllopsdag i dag så de var ute och åt en bit på tu man hand. Vi hade disco i köket och hade en supermysig kväll.

Nu ligger vi i sängen och snart är det dags att sova. I morgon börjar en ny vecka. En kortvecka :-)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar