Nyss hemkommen från en middag på Gyllene Uttern.
Familjen Östlund/Holstein bjöd med mig och Fjonk på mumsigaste maten.
TACK fina ni för en supermysig kväll!
Siri somnade i bilen på väg hem. Jag hade bytt till pyjamas på henne innan vi satte oss i bilen.
Sötaste lilla skruttan somnade in och märkte inte att jag bar in henne och lade henne i sängen.
Jag stod länge och tittade på henne där hon låg i sin säng.
Såg hur rofyllt hon sov.
Såg på henne och tänkte på hur underbart fin hon är. Hur lycklig jag är som har henne.
Så mycket kärlek det finns emellan oss.
Så mycket kärlek jag känner för den lilla människan.
Nu ska jag ta en dusch och krypa till sängs. Andy är borta och jag saknar honom.
Jag är på vippen att gå in och hämta Fjonk. Lägga henne hos mig och snuffa på henne!
I kväll är en sådan kväll då jag känner mig extra känslig. En kväll då tankarna och funderingarna är många.
God kväll!
Hemmajobb
5 år sedan
Kram / W
SvaraRaderaKlart du ska hämta henne!!
SvaraRadera