I kväll var vi på första sommarfesten för Siri!
Så mysigt. Vi åt pick-nick. Barnen sjöng. Pedagogerna fick blommor.
Allt avslutades med en överraskning... En traktor som kom och körde in på gården och alla barnen blev som tokiga. De fick klättra och leka i denna stora "leksak".
Siri skrek; "Kacka, kacka"! Det är hennes ord för traktor, lastbil och grävmaskin.
Vår lilla prinsessa har kommit på att vi har namn. Att vi inte bara heter mamma och pappa.
Hon ropar numera ; "pappa Deas" och "mamma Lina" .
Är det inte gulligt?
Det är så man smälter varje gång hon säger det. Alla 175 gångerna om dagen.
God natt!
Hemmajobb
5 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar