onsdag 9 april 2014

Nu är det dags att ändra lite fokus! Varvet nästa!

Efter att ha tryckt i mig en hel (!) påse med nachochips, utan att knappt hinna känna efter hur det smakade, ligger jag nu i sängen. Sluter ögonen och ska just till att somna när det slår mig! Det är den 9 april idag. Om en månad och åtta dagar ska jag springa Göteborgsvarvet. 2,1 mil.
Det kommer inte som en överraskning ATT jag ska springa, det har funnits här bak i huvudet en stund. Det är bara det att det slog mig att det är snart. Jättesnart.
Lägg till att vi åker bort en vecka också.
Hugaligen. Hur ska detta sluta!?
Jag har sprungit varvet en gång förut. Då på tiden 1 Tim och 52 minuter. DET är en BRA tid. Så bra kommer den då rakt inte bli i år.

Så nu mina vänner lägger jag fokus på träning både här och i verkligheten. Jag kommer försöka peppa igång mig själv genom att plåga er med det ;)
Glada tillrop och hejaramsor mottages tacksamt här och på Instagram!
Jag ska banne mig greja det!!!

Tjing!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar