söndag 16 februari 2014

Det blir inga mer bebisar

Här har det ekat tomt i över en vecka... Av olika anledningar.
Det var sportlov här veckan som varit. Alltså inget dagis för Siri.
Vi började veckan i Vimmerby. Ett par sköna dagar med bland annat bio och lek i Hultsfred.






Veckan avslutade vi med härlig kräksjuka! Jag säger bara du sjutton så vidrigt det är!
Det började med Siri. Stackars liten kräktes från tidig morgon till sena natten. Vi matade henne med teskedar vatten, men inget fick hon behålla. Morgonen efter började det för mig. Jag höll inte på lika länge, men jag var helt däckad!
Jag fattar inte, så här i efterhand, att jag klarat av två graviditeter med det svåra illamåendet. Att vara magsjuk i 34 veckor är ett rent helvete. Det påmindes jag om nu, men då varade det bara i några timmar... Några mer barn blir det definitivt inte här.

Imorgon har vi hållit oss ifrån verkligheten i över 48 tim sedan sista symptom. Vi kan alltså komma tillbaka till vardagen aktiviteter och umgänge.

I övrigt har vi mest kollat på OS.
Och idag har jag städat och typ sanerat det mesta. Får panik av kräkbaciller!


Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar