måndag 13 januari 2014

Jag är ju lite knäpp, det visste vi ju sen tidigare

Tänk att man kan sakna två små människor, som man spenderat hela dagen med och som ligger precis bredvid...
Siri och Selma sover sött. Siri bredvid mig i sängen och Selma i sin säng. Jag vet att den lilla kommer vakna snart och vilja komma upp till mig, men ändå vill jag nästan redan nu plocka upp henne och ligga och lukta på henne. Jag vet att jag är lite knasig, men det måste vara det absolut mysigaste att få ligga emellan de här prinsessorna och höra deras små andetag.
Siri sover alltid hos mig när Andreas är borta. Det är vår grej liksom.
Det är konstigt det här, på kvällen är man så trött och det är skönt när de små liven somnar. Men så går det någon timma så längtar man efter dem!

Andreas är borta och honom längtar jag också efter! Fy farao vad trist det är när han är borta.
Ok, nu ska jag sluta prata om att sakna och längta efter...

Hur som helst, idag har vi också utnyttjat snön och åkt pulka. Så underbart att kunna vara ute och busa. Hellre snö och lite kallt än regn och rusk.






Imorgon kör vi på med dagis igen. Jag tänker se till att få skön promenad och mammahäng med öppen förskola.

Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar