fredag 6 december 2013

Vi blir väl här inne...

Lilla Selma vaknade med 40 graders feber i morse. Hon och jag sov i fåtöljen hela natten och det var en orolig natt. Vi var vakna i stort sett varje timma.
Idag har hon varit halvpigg emellanåt och däckad bitvis.






Snöstorm har vi ju också haft så jag har inte saknat att gå ut så värst mycket idag. Däremot ser jag inte fram emot att vara inne ett par dagar till. Men, men... Det är Selma som bestämmer hur det blir.

Siri är som tur pigg som en liten lärka! Dock har hon vridit lite på dygnet sedan hon var sjuk... Idag vaknade hon först efter 10 och just nu är hon inte nära att vara trött. Men vad gör väl det om 100 år!?

Själv tänkte jag försöka hålla mig vaken och se vem som vinner Idol..! Selma ligger här bredvid mig, het som en liten kamin. Mammas lilla hjärta.

God fredagskväll på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar