söndag 8 december 2013

Det är ibland en konst att göra ingenting

Att inte göra någonting. Att inte känna en massa måsten. Inte springa omkring och städa, tvätta, fixa och så vidare. Utan att få samvete. Det är lite av en konst om du frågar mig. Inte helt enkelt. Jag känner för det mesta att "jag ska bara fixa det här"...
Idag gör jag dock inte mycket. Jag gör just ingenting. Andreas jobbar och tjejerna och jag myser. Snart kommer han dock hem och då planerar jag att vi ska göra ingenting!

Vi har haft finfint besök i helgen av Johanna med familj från Stockholm. Tyvärr har ju både Selma och jag varit sjuka, men vi har haft det toppen ändå!

Ordningen är idag återställd, Selma är frisk och sitt vanliga jag. Så skönt. Nu hoppas vi bassiluskerna håller sig borta!






Hoppas ni alla har en fin andra advent!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar