torsdag 7 november 2013

Visst får man säga att man är så stolt så att man spricker!?!

Vi är på väg hem. Skönt är bara förnamnet. En dag tidigare än beräknat. Det blev inte tre dagar på sjukhus. Det blev två. En dag och en natt mindre.
Siri är nöjd kan jag säga. Och det har hon all anledning till att vara. Vi åker hem redan idag för att hon är så duktig. Så jäkla grym. Makalöst, galet duktig.
Tårarna bränner bakom ögonlocken på mig. Så stolt är jag över vårt mirakel.
Sjuksköterskan var även hon imponerad och såg ingen anledning till att vi skulle stanna en dag till.
Så ja... Nu sitter vi här och rullar på mot Jönköping. Trötta, nöjda och fulla med nya intryck.
Det ska bli skönt att komma hem och få somna i vår säng ikväll. Att det är min 35-årsdag idag tror jag vi tar och glömmer och satsar på att fira i helgen istället!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar