onsdag 6 november 2013

Det ÄR inte kul på sjukhus

Känslan när Siri säger;
-Det är inte kul att vara på sjukhus!
Känslan när hon säger så och jag vet att vi ska vara på just sjukhus i tre dagar. Den är inte rolig.
Lilla hjärtat ❤
Även om jag vet att inga jobbiga undersökningar skall göras, även att jag vet att det blir ganska lättsamma dagar, håller jag med Siri. Det är inget kul att vara på sjukhus. Speciellt inte US i Linköping. Där väcks så många minnen till liv. Där kommer så många känslor tillbaka. Jag vet att när vi tar steget in till detta enorma sjukhus bubblar både det ena och det andra inom mig. Samtidigt så var det på just detta hospital vi mötte alla fantastiska läkare och sköterskor när vår första prinsessa kom till livet.
Jag undrar om Siri på något vis känner alla dessa känslor hon också. Förmodligen. Vårt lilla mirakel.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Åh <3 Stora kramar till Er.
    Sötaste lilla Siri - så duktig!
    Kram/Cornelia

    SvaraRadera