onsdag 20 november 2013

Den där oron skulle kunna ta livet av mig

Siri-fjonk är sjuk. De ringde från dagis idag och berättade att jag hade en liten trött tjej med feber och "ont i pannan" att hämta. Lilla skruttan.
Jag stelnar alltid till när jag ser att numret från dagis dyker upp på telefonens display. Jag hinner alltid tänka massor av tankar på vad som hänt. Kommer det någonsin att släppa? Förmodligen inte.
Trots att det "bara" är feber kan jag ändå inte helt bortse från incidenten förra veckan. Har hon vanlig huvudvärk eller skulle det möjligtvis kunna vara shunten som tagit skada?
Extra koll och ännu mera funderande de närmaste dagarna.
Den här oron skulle kunna ta livet av mig vissa dagar.



Nu ska jag försöka få lite sömn. Selma kände inte alls för att sova nåt bra natten till idag. Jag sov därmed uruselt och jag längtar efter ett par timmar sammanhängande sömn. Tänk om vi kunde slå till på en riktig sovarnatt :)! Det vore något det!

God natt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar