tisdag 1 oktober 2013

Ikväll somnar jag gott.

Det är med betydligt bättre känsla jag ikväll kryper under täcket! Så skönt. Inte tillstymmelse till gnabb idag och jag tror att både jag och Siri ansträngde oss lite extra för att vara den andra till lags.

Siri har varit på förskolan sina fem timmar idag och var helnöjd med det. Jag och Selma gick långpromenad med Malin och Assar och åt lunch hemma hos dem innan det var dags att knata upp till familjecentralen. Där var det dags för baby-massage. Mysigt, men Selma är nog på gränsen till för stor. Hon var mest nyfiken på de andra barnen och snurrade mest runt!



Jag skulle vilja påstå att ordningen är återställd. Malin fick sin lilla Assar för snart två veckor sedan och nu kan vi umgås så mycket det bara går. Vi hängde ju ihop under hela förra föräldrarledigheten och jag är så glad för att vi även denna gång är hemma samtidigt.
Det är skönt att få dela den här tiden med en så nära, kär vän!

Selma somnade redan strax efter sex ikväll. Hon är så trött om kvällarna att det inte går att hålla henne vaken. Kvällstrött som sin mor...
Ska passa på att sova nu. Man vet aldrig när prinsessan behagar att vakna.

God natt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar