måndag 3 september 2012

Delade meningar...

Förskolan hade stängt idag och jag har därmed varit hemma med min lilla Fjonki. Mysig dag tänkte jag, som att vara föräldrarledig igen.
Allt började väldigt bra. Vi låg i sängen och kollade Bolibompa och åt frukost först efter nio. Handlingen på Ica gick också bra. Lite folk och Siri sprang lyckligt omkring och hjälpte mig att plocka varor i vagnen.

Jag tror att den där behagliga mysiga stämningen över dagen försvann någonstans mitt i bullbaket, som vi drog igång efter vi handlat. Siri har inte varit helt nöjd med dagen. Det mesta har varit fel och hon har bråkat mest hela tiden.
Jag kände mig helt slut när hon somnat ikväll. Att en sådan lite människa, som man älskar så enormt mycket, kan göra en så frustrerad.
Jag såg fram emot den här dagen så mycket. Jag trodde vi skulle mysa och göra en massa skoj. Siri tyckte nog mest det var trist att inte få åka till dagis och alla kompisar. Hon är inte helt nöjd med extra ensamma dagar med sin mamma! Vi hade lördag och söndag, det hade nog räckt för lilla fröken ;)
Ja, hon börjar verkligen bli stor vår lilla tjej. Jag hänger inte riktigt med känner jag!!!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar