söndag 2 september 2012

Precis som en muffins!


Slapp söndag får jag nog kalla det här. Andreas jobbade mellan 11-16. Jag och Siri hade en lugn förmiddag och när jag skulle vara med och jobba på en lägenhetsvisning med Skandiamäklarna klockan 13, fick Siri vara hos Viggo, Johanna och Dennis en timma. Det hade hon absolut inget emot, tvärtom! Hon tycker det är så stort och spännande med Viggo.
Ni vet ju vid det här laget att hon älskar stora killar...

I kväll, när hon sprang omkring och lekte, blev det plötsligt bråttom på toaletten. När hon väl var på plats blev det"utdelning" direkt. Hon tittade ner i toaletten och utbrast nöjt;
-Oj!!! Det ser ut som en muffins mamma!!!
Underbart när de små uttalar sig!



Nu lägger A lilla Fjonki och jag ska snöra på mig löparskorna!

Tjing!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar