torsdag 25 augusti 2011

Fotbollskväll!

Nyss hemkomna från match mellan J Södra och Värnamo. Tyvärr blev det torsk.
Siri och bästisen Stella brydde sig inte märkvärt om fotbollen. De åt bullar och korv istället. Sprang omkring och busade gjorde de också. OCH ropade Kling och Klang efter varenda polis de såg...
När poliserna sedan vinkade till dem, tittade de förskräckt på dem. Så här såg det ut;

  
Frågan om de är tvillingar kom ett par gånger under kvällen. Det var inte första gången det hände!
Sötfisar!

I morgon är det fredag. Det innebär mys på hög nivå.
Extra skönt med tanke på att jag jobbar till 11.45.
Det blir dagishämtning, en sväng till kaminexperten, en titt hos guldsmeden (me like) och sedan hem för att packa för lördagen. Vi åker nämligen till Vimmerby för kräftskiva hos familjen Lundgren.
Tänkte även göra ett besök på Hultsfred Marknad.
Bra helg låter det som.

God kväll.

2 kommentarer:

  1. hihi... de är faktiskt lite lika :)

    Välkommen hem då :) o du ska visst göra marknaden osäker ;) Låter som en toppenhelg tycker jag. Jag åker till Hultsfred, men skippar marknaden o passar på att träffa vänner som är hemma. En riktig hemvändarhelg minsann :)

    SvaraRadera
  2. Kling och Klang har inte en chans, det ser man ju! Jag menar, vem kan motstå sån söthet?!
    Kram jojo
    (jag har kommit in i ett kommentera-stim nu, det märker du va!)

    SvaraRadera