tisdag 14 juni 2011

Känslorna sitter liksom utanpå kroppen i dag...

Just i går var en sådan dag jag bröt i hop.
Just i dag är en sådan dag att jag kommer igen.
Det är sådan jag är. Det är sådan jag kommer att vara.

Lunchtid nu och jag vill bara åka och hämta Siri.
Ta bilen och dra från jobbet. Åka och pussa på min lilla skatt och tillbringa eftermiddagen med henne.
Just nu känner jag precis så.

1 kommentar:

  1. gulligt - du är nog världens bästa mamma.
    När kommer du till facebook så du kan följa min prinsar?

    kram
    katrin

    SvaraRadera