måndag 13 juni 2011




Vi hade besök av Louise, Albin o lilla Hugo,
Siri var jätteintresserad av lilla bebisen, satt på huk jämte honom och sa; Hej bebbe!

Jag frågade om hon ville ha en sådan.
Aaaa, blev svaret =) (frågan är om hon förstod innebörden av det...!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar