Jakob och Karolin sade ja till varandra och är numera herr och fru Sjösten.
Jag grät nog mest av alla i kyrkan (är någon förvånad?!). Jag grät när Karolin fördes fram av sin far. Jag grät när solisten sjöng. När de sade "ja". Jag grät till och med när prästen sade något utsvävande om kärleken...
Tårarna fortsatte så klart att trilla under middagen med alla tal.
Självklart skrattade jag mycket också. Mer än jag grät faktiskt.
Vi åt och drack en massa gott under kvällen. Siri var hemma hos moster så jag och Andreas hade en "barnfri" kväll. Den första "riktiga" utekvällen sedan hon föddes faktiskt...
Bruden Karolin
Överladdad mamma på fest!
Fjonk hade inte saknat oss det minsta. Hon och kusin Stella hade busat hela dagen och kvällen. Ätit chips och godis. Dansat och badat.
Kort och gott; hon hade det bäst hos moster med familj. Jag hade inte trott annat.
Söndagen gick åt till att slappa hemma hos mina föräldrar. Siri lekte och jag fick ligga i solstolen ett par timmar. Helt underbart.
Andreas körde hem, jag slumrade och när vi kom hem stannade vi till hos Johanna, Dennis och Viggo och käkade pizza.
Vi somnade ovaggade och sov TUNGT till dess att klockan ringde i morse.
Jag har varit som en zombie hela dagen. Man kan säga att jag inte är van vid utelivet längre :-)
Tjing!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar