torsdag 3 april 2014

Glittertrikå och larvigt glad!?

Känner mig sådär larvigt lycklig ikväll! Visst får man väl säga så!? Visst är det ok att säga att man mår bra? Att man ÄR bra!?

Rev av ett rackarns bra step-pass ikväll. Energin sprutade ur kroppen och svetten lackade. Drog till med Alcasar i finalen och jäklar i min låda vilken fart det blev. Det var nästan så att jag trodde att jag bar tjejernas glittertrikå när jag flög över brädan.

Solen har lyst i flera dagar och det gör mig glad.

Andreas kom hem i eftermiddags. Efter att ha varit borta sedan i söndags. Det gjorde mig lycklig.

Imorgon är det fredag. Det innebär familj, god mat, godis och TV-soffan. Lyckokänsla.

Jag är så glad över våra flickor. Så glad och tacksam över att få ha dem i mitt liv.

Något som gör mig mindre glad är att Selma stoppar allt i munnen. Även utomhus... Det kommer bli tufft i vår/sommar...












Nu ska jag sova och behålla den här goa känslan.

God natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Härlig känsla!!! Behåll den!!!

    SvaraRadera
  2. Låter härligt att ha dig som ledare på Friskis ! Tror jag måste komma ner på ett pass : ))) Kram Annie

    SvaraRadera