måndag 31 mars 2014

Sicken najs helg ;)

I fredags åkte jag, Andreas och Selma till Stockholm. I sällskap med Henrik och Hanna. Siri var hemma hos mormor/morfar och moster med familj. Hon hade 150% uppmärksamhet där och vad det verkar så saknade hon oss inte en sekund...
Tanken med helgen var att njuta, äta gott, shoppa och att "bara vara". Vi bodde på hotell mitt i smeten och hade gångavstånd till allt. Helt perfekt.
Vi åt gott hela helgen och lite shopping blev det.
Fredagskvällen bjöd på grymt fin Entrecote på restaurang AG. Den bästa jag ätit och jag kan varmt rekommendera den restaurangen. Där fick vi sällskap av Johanna ❤






Jag hade som mål att käka lunch på mitt gamla favoritställe Sturehof. Vet inte hur ofta jag gick dit när jag bodde i Stockholm. Jag är förtjust i stället. Trevlig atmosfär, bra service och god mat.
Till och med barnstolarna är lyxiga där;



Till den lunchen gick vi äran att ha med oss Lina!



Jag längtade galet efter Siri på söndagen kan jag lova! Det var skönt att komma och hämta henne ❤.
Selma blev överlycklig när hon träffade storasyster. Vilken häftig känsla det är att se syskonkärleken!

Ny vecka igen. Andreas flög till Tyskland igår. Det är mässa och han kommer hem först torsdag kväll. Så jäkla trist är det. Men, men... Veckan går säkert fort.

Nu är det dags att sova. Jäkla svårt det här med sommartiden. Det var inte helt enkelt att söva Selma ikväll. Alltså, svårare än vanligt ;)

God natt.
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Härlig helg! Lucas stupade i säng ikväll. Arg som ett bi pga trötthet redan vid 17:30!!

    SvaraRadera