söndag 2 februari 2014

När Assar döptes för ett par veckor sedan, hamnade 3/4-delar av familjen på ett kort som faktiskt blev helt ok! Siri busade runt med de andra barnen och var svår att få med på bild...

Söndag förmiddag och Selma sover, Siri tittar på film och vi startar dagen långsamt. Så skönt. Det är nästan alltid någon av oss är på språng och de här lugna morgnarna är inte så vanliga.
Mina föräldrar är kvar och jag önskar att de skulle stanna länge till, men de åker hemåt om ett par timmar.
Selma har sovit dåligt de senaste nätterna också och jag börjar känna mig riktigt konstig i huvudet att inte få några timmars sammanhängande sömn. MEN det är ju just nu det är så här. Jag vet att det snart är bättre.

Inga stora planer för den här dagen inte. Ut en sväng måste vi och jag tänkte mig en löparrunda. Det är väl det.
Imorgon är det måndag och Andreas drar iväg. Den här veckan är han borta till fredag.

Tjing!

1 kommentar: