söndag 23 februari 2014

Det är något att jobba på

Dagarna rusar fram i hiskeligt fart. Februari är snart till ända och jag hinner inte riktigt med. På något plan. Jag försöker ta en dag i sänder, göra det bästa av allt, inte känna stress (över det som borde göras och så vidare), inte ha dåligt samvete och framför allt, njuta av allt det fina jag har i mitt liv. Njuter gör jag, men jag måste jobba på det där med att släppa på alla "måsten".

Idag har vi kollat det sista av OS. Vi har sålt en bil också och haft besök av fina Emelie och hennes mamma. Det kommer en bebis till sommaren och vi har ju en massa saker som vi inte har användning för längre. Ännu ett tecken på att det inte blir fler här ;)

Siri och jag bakade kladdkaka inför besöket. Eller, jag bakade och Siri slickade skålen.



Vi har såklart också jagat efter vårt yrväder...






God kväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: