lördag 11 januari 2014

Gött med helg

Även om jag är föräldrarledig och "ledig" 7 dagar i veckan så är det något visst med helgen. Andreas är hemma och det äts gott, slappas och hittas på en massa kul.
Idag lade jag ut vårt köksbord och stolar till försäljning. Det såldes på ett par timmar...
Nytt bord köpte Andy igår, men stolar är vi utan. Som tur är har vi ju bord och stolar vardagsrummet, men vi är på jakt efter sittplatser till köket. En vit kökssoffa eftersöks så har ni någon så hojta till!

Just nu läser Andy för Siri (sent ikväll igen) och Selma sover sedan tre timmar tillbaka. Bara en enda gång har jag behövt stoppa om henne. Hon sover så otroligt oroligt om kvällarna och nätterna så det är riktigt bra att hon vara vaknat en gång. Så fort jag går in i sovrummet för att lägga mig så vaknar hon, därefter går det inte att lägga ner henne i sin säng igen. Hon vill helst ligga på mig... Och tutta!
Precis som det var med Siri.
Ja, ja... Det blir nog bättre i sinom tid.


Imorgon förmiddag kommer grannarna på brunch. Trevligt att ses på förmiddagen istället för middag eller den klassiska fikan.

God kväll på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar