måndag 16 december 2013

På med de röd/vita kläderna, hej vältränad 2014!

I januari drar jag på mig den röd/vita uniformen för första gången på 2,5 år. Det är nästan så att jag undrar vad tusan jag gett mig in på. Jag har varit instruktör i över 10 år, men brejket jag haft har gjort mig lite ringrostig, men jag kommer nog snart in i det igen.
Jag ska alltså börja leda pass på Friskis & Svettis igen. Step. Och mamma Core.
Spännande och så underbart att komma igång med träningen på riktigt igen. Ni kanske minns att jag även är anmäld att springa Göteborgsvarvet (2,1 mil...) i maj. Till det ska jag också träna.
Jag skulle därmed vilka säga;
Hej då slappis 2013, hej vältränad 2014. ;)
Det känns skönt att ta tag i träningen nu, jag är redo!!!

Tjing!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Heja dig!!! Själv känner jag mig som en pluffsig köttbulle som bara växer o växer...

    SvaraRadera