måndag 2 december 2013

När Siri var bebis och började utforska världen så gjorde hon det väldigt försiktigt. Jag har svårt att tro att Selma kommer ta det lika lugnt...
Med Siri behövde vi aldrig barnsäkra några skåp eller lådor i köket. Det kommer vi behöva göra nu. Och det snart. För som jag skrivit tidigare så går det undan med vår lilla Selmut, LillDagny även kallad!
Visst hade Dagny passat henne som namn ;)!?

Jag hoppas att natten som nu kommer blir bättre än föregående. Selma har aldrig sovit så dåligt som natten till idag. En gång i halvtimmen vaknade hon och var otröstlig. Lilla hjärtat. Vet inte vad det var. Tänder? Magen? Ja, man tror alltid att det är något av de två sakerna.
Vi håller tår och tummar för ett hon ska få sova och så även lilla mammi!

Nedan ser ni en bild på just Selma, när hon gör allt för att komma fram till brasan... Som sagt, det är dags att barnsäkra hemmet. Min provisoriska lösning, med en stol, lär inte räcka så länge.



Imorgon är det dags för förskolan igen. Siri längtar och nu hoppas jag hon får förbli frisk!

God kväll.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar