fredag 13 december 2013

Lusselelle och hela fadderullan

Så klart mammi skulle få en släng av influensan också. Febern tog mig igår kväll och kroppen värkte som aldrig förr. Idag har jag dock varit feberfri, men trött så in i norden. Siri har snällt tittat på film och jag har tagit tillfället i akt och sovit när Selma sovit.
Ligger i sängen nu och hoppas på många timmars kvalitetssömn... Lite amning hit och dit får jag såklart räkna med.

Som tur var så han vi fira Lucia på dagis igår kväll. Siri valde själv att vara en tomtenisse. Den sötaste lilla tomte jag sett blev hon. Hon var dock inte nöjd med alla kläder hon var tvungen att ha under.
Det bjöds på skönsång och alla barn var så söta. Det är något visst med de här Lucia-tågen.



Selma övade också på att vara en liten Nisse.



Imorgon väntar en massa kul så det är bäst att jag vaknar pigg!!!

God natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar