söndag 3 november 2013

Hon är på rymmen!

Helgen har snart passerat och här har det varit fullt ös. Minst sagt.

Selma har verkligen börjat ta sig iväg på egna äventyr. Hon ligger sällan (aldrig) kvar där man lägger henne. Som på bilden här. Jag lämnade henne i gymet... Siri gillar inte riktigt det här och försöker ta henne tillbaka. Om hon bara visste hur "jobbigt" det kommer att bli ;).



Hoppgungan köpte vi i fredags och hon verkar gilla den riktigt bra.



Igår kväll fick vi besök av min underbara kusin Katrin och hennes familj. God mat, bus för barnen och många skratt blev det. Fantastiska människor jag önskar vi träffade mer ofta. Siri grät sig till sömns när "pojkorna", som hon säger, hade åkt hem.



Siri och jag hade bakat kladdkaka med spöken till efterrätt!






Regnet verkar inte ta slut och vi gör mest ingenting. Äter det som kommer i min väg typ... Det är väl det jag gör!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar