torsdag 3 oktober 2013

En tidig kväll...

Selma somnade tio i sex ikväll... Det gick inte att hålla henne vaken hur jag än försökte. Frågan är nu hur natten blir. När fröken tycker det är dags att gå upp och starta fredagen...
Två pass har hon sovit idag. Ett på två timmar mellan halv nio och halv elva. Ett på en timma mellan ett och två. Känns som om det är lite för en fyra månaders bebis. Men alla är väl olika och så är hon ju galet trött framåt sex om kvällarna. Jag brukar försöka få in ett sovpass till på eftermiddagen, men det är sällan jag lyckas.



Siri och jag passar på att mysa framför Bolibompa nu. Äter kvällsmacka och varvar ner inför läggning.

En kväll kvar. Imorgon kommer Andreas hem. Så skönt. Han är så efterlängtad. Det känns i både kropp och knopp att jag varit själv med våra små prinsessor sedan i måndags morse.

Tog en bild när Malin och jag tog långpromenad längs med Vättern i morse. Vilken underbar höst vi har! Och vilken underbart vacker stad vi bor i!
Malin fick agera modell 😊



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar